Víte, jak zhubnout břicho?

jak zhubnout břicho
zdroj: pixabay.com

Řešíte, jak zhubnout břicho? Klíčem k úspěchu je zdravá strava a pravidelný pohyb. Nemusíte hned chodit do posilovny, velký pokrok uděláte i sami doma. Hubnutí břicha je velmi složité, protože se u většiny populace jedná o poslední partii, z níž mizí tuk. Zatímco muži touží po dokonalém sixpacku, ženám obvykle stačí jemně vyrýsované břišní svaly.

Hubnutí začíná v ledničce

Jestliže chcete zhubnout břicho, měli byste začít ve své ledničce. Odstraňte z ní nezdravé potraviny, po kterých jenom přibíráte – příliš slané a tučné uzeniny, sladké jogurty a další průmyslově zpracované produkty. Tyto produkty vyměňte za libové maso, zakysané mléčné výrobky bez přidaného cukru, tvrdé sýry se sníženým obsahem tuku nebo za vajíčka.

Nezapomínejte také na dostatečnou konzumaci ovoce a zeleniny či na svůj pitný režim. Kromě ledničky udržujte zásoby zdravých potravin i ve své spíži. Tam by neměly chybět brambory, celozrnné obiloviny nebo luštěniny.

Snižte procento tuku v těle

Hubnutí břicha vyžaduje celkové snížení procenta tuku v těle, což nedokážete pouhým posilováním. Doma vám s hlídáním stravy mohou pomoci chytré aplikace v telefonech, chytré váhy s databází potravin nebo třeba inteligentní chladničky, v nichž ovoce, zelenina, maso nebo třeba i ryby vydrží déle čerstvé.

Chcete zhubnout břicho? Zacvičte si v pohodlí domova

Ačkoliv až ze 70 % se na vašem úspěchu podílí správně sestavený jídelníček, měli byste se také pravidelně hýbat. Vyzkoušet můžete různé domácí programy na cvičení a svůj pokoj tak proměnit v posilovnu.

Samozřejmě můžete také chodit na dlouhé procházky, běhat, plavat nebo jezdit na kole. Právě dlouhotrvající aktivity jsou zde klíčem k úspěchu. Posilování je sice také důležité, ale to především ze zdravotního hlediska, jelikož pevné břišní svaly jsou dobré prevencí proti celé řadě zdravotních problémů.

Jestliže chcete své břicho cvičit, zapomeňte na klasické sklapovačky, ale vyzkoušejte si třeba pozici prkna, kdy si lehnete a zvednete se na celé dlaně nebo na předloktí. Držíte v rovné pozici se zemí (neprohýbáte se v zádech) a to tak dlouho, jak to jenom dokážete. Na posílení břišních svalů jsou vhodné také různé cviky se zátěží.